Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

cPanel: Spam Filters

Σε αυτό το video θα δείτε πως μπορείτε να ρυθμίσετε τα "Spam Filters" στο cPanel σας.

Σε όλους τους λογαριασμούς cPanel by default είναι ενεργοποιημένη η επιλογή "Process new emails and Mark them as Spam", δηλαδή αν κάποιο email που λάβατε θεωρηθεί "spam" θα αναγράφει στον τίτλο του "***SPAM**". Μπορείτε να επιλέξετε τα χαρακτηρισμένα "SPAM" e-mail να πηγαίνουν σε συγκεκριμένο φάκελο ή να διαγράφονται αυτόματα.

Πως δουλεύει το σύστημα των πόντων (point system):

Τα Spam Filters στο cPanel χρησιμοποιούν ένα σύστημα το οποίο βασίζεται σε πόντους, που λέγεται "hits" στην ετικέτα spam. Όταν εντοπίσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά σε ένα email, του δίνει έναν βαθμό στο σύστημα. Εάν το email ξεπεράσει το όριο των βαθμών, το επίπεδο δηλαδή που έχετε θέσει εσείς, το email αυτό χαρακτηρίζεται σαν spam mail. Όσο πιο χαμηλό θέσετε το σύνολο των πόντων, τόσο περισσότερα emails θα αναγνωρίζονται ως spam. Για παράδειγμα, αν ορίσετε το σκορ σε 1, τότε αρκεί μόνο ένα hit για να θεωρηθεί ένα email spam. Σας προτείνουμε να κάνετε δοκιμές με τα επίπεδα, προτού καταλήξετε σε κάποιο υψηλότερο, συνιστούμε να ορίζετε σκορ 3 και πάνω.

Τα Spam Filters μπλοκάρουν όλες τις ανεπιθύμητες email διευθύνσεις, πριν οποιοδήποτε μήνυμα από αυτές φτάσει στο mailbox σας. Να σημειωθεί πως προεπιλεγμένα σε όλους τους servers, αλλά και όταν αρχικά προμηθεύεστε έναν λογαριασμό cPanel, αυτό το εργαλείο είναι απενεργοποιημένο, επομένως θα χρειαστεί να το ενεργοποιήσετε μέσα από το cPanel σας, για να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας παρέχει.

Περισσότερες και αναλυτικές οδηγίες στο video που ακολουθεί παρακάτω: