Domain Names

Επιβεβαίωση email ιδιοκτήτη στις κατοχυρώσεις gTLD

Σύμφωνα με τον κανονισμό της ICANN, από 1 Ιανουαρίου 2014, το email του ιδιοκτήτη ενός gTLD πρέπει να επιβεβαιώνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Νέα κατοχύρωση domain
  2. Αλλαγή στοιχείων ιδιοκτήτη
  3. Μεταφορά domain

Κάθε φορά που πραγματοποιίεται μια από τις παραπάνω ενέργειες για ένα gTLD, ένα e-mail επιβεβαίωσης στοιχείων θα στέλνεται στη διεύθυνση e-mail του ιδιοκτήτη. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει άμεσα μέσα σε 15 ημέρες, να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία αυτά πατώντας στον σύνδεσμο/link που θα θα βρείτε μέσα στο e-mail. Αν η επιβεβαίωση δεν γίνει μέσα σε 15 ημέρες, τότε το domain σας απενεργοποιείται. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τις ρυθμίσεις του domain name σας. Μόλις κάνετε επιβεβαίωση στοιχείων το domain name σας ενεργοποιείται ξανά από το Μητρώο Ονομάτων. 

Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το e-mail αυτό ή αντιμετωπίσετε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της 1HOST, μέσα από ένα αίτημα υποστήριξης στην σελίδα: https://my.1host.gr/