Επιβεβαίωση email ιδιοκτήτη στις κατοχυρώσεις gTLD

Σύμφωνα με τον κανονισμό της ICANN, από 1 Ιανουαρίου 2014, το email του ιδιοκτήτη ενός gTLD πρέπει να επιβεβαιώνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Νέα κατοχύρωση domain
  2. Αλλαγή στοιχείων ιδιοκτήτη
  3. Μεταφορά domain

Κάθε φορά που πραγματοποιίεται μια από τις παραπάνω ενέργειες για ένα gTLD, ένα e-mail επιβεβαίωσης στοιχείων θα στέλνεται στη διεύθυνση e-mail του ιδιοκτήτη. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει άμεσα μέσα σε 15 ημέρες, να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία αυτά πατώντας στον σύνδεσμο/link που θα θα βρείτε μέσα στο e-mail. Αν η επιβεβαίωση δεν γίνει μέσα σε 15 ημέρες, τότε το domain σας απενεργοποιείται. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τις ρυθμίσεις του domain name σας. Μόλις κάνετε επιβεβαίωση στοιχείων το domain name σας ενεργοποιείται ξανά από το Μητρώο Ονομάτων. 

Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το e-mail αυτό ή αντιμετωπίσετε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της 1HOST, μέσα από ένα αίτημα υποστήριξης στην σελίδα: https://my.1host.gr.

  • email, domains
  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Πως λαμβάνω τον κωδικό εξουσιοδότησης (EPP Code) του domain μου;

Για να λάβετε τον κωδικό εξουσιοδότησης (EPP Code) του domain  σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα...

Τι πρέπει να κάνω για να μεταφέρω το domain μου στην 1HOST;

Για να μεταφέρετε το domain name σας στην 1HOST, ακολουθείτε μια πολύ απλή διαδικασία αλλαγή...

Ποιες καταλήξεις μπορώ να μεταφέρω στην 1HOST;

Μπορείτε να μεταφέρετε όλες τις καταλήξεις που υποστηρίζει η 1HOST. Δείτε ποιες είναι αυτές οι...

Πως μπορώ να μεταφέρω στην 1HOST ένα domain που έχει λήξει;

Τα .GR και .EU domain names που έχουν λήξει και έχουν μπει σε καραντίνα μπορούν να μεταφερθούν,...

Τι σημαίνει όταν το domain μου είναι σε καραντίνα (Redemption Period);

Ένα domain name μπαίνει σε περίοδο "καραντίνας" από την επόμενη της ημερομηνίας λήξης του και για...